söndag, tråkiga söndag.!

Hejsvejs!.
När jag gick till ica i morse kände jag verkligen en vårkänsla.
Det ska bli så skönt med sol och lite mer värme, får panik när det är såhär kallt. Det gillar vi inte.
Igår satt jag hemma hos jossan, pratade och tog det almänt lugnt. Sen kom Obban vid elva och då blev jag skit trött,
gick hem vid ett och somnade inte förens halv sju i morse. Därser man, men pigg nu i alla fall.

Igår hade vi abonnerat för ca 40 stycken.
Tokroligt , :)

Det blir nog inte träningn idag, för jossan har mitt bankomat kort.
så då kan jag inte betala terminkortet och avgiften. Så i morgon får det bli , ska bli skönt.

Funderar på att sätta mig och plugga lite faktiskt.
Ligger efter i en hel del , men orkar verkligen inte.
jobbar hellre och tjänar pengar men skolan måste ju göras också ,
känns bara så onödigt att åka in för så korta dagar, åker mer buss än vad jag är i skolan
känns det som.

Förövrigt så åker jag Andrea Linn & Emma till Branäs vecka 14.
Är borta torsdag - söndag. Hoppas verkligen jag får mitt körkort då , men i morgon ska de ju beställas tid så jag hoppas verkligen jag inte kuggar! plugga röven av mig nu i veckan och nästa så får vi se hur det går.
Andrea har ju uppkörningsnart så det är najs.

Nu ska jag lägga mig i min sköna säng och glo på film på datorn.
pussilago.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0