ny mobil ...

tjenis.
Sitter nu i skolan, skla dock ha kök men kände att jag är inte tillgänglig till att ha det. pga min mage och börjar må riktigt dåligt igen! har suttit och gjort klart min dryckes uppgift, vilket känns bra. och det var lätt också .
sen har jag tagit cafét i skolan med , jobbigt.
men man lär sig , de nya daatosystemet som skolan har tagit till. Lättare och mycket bättre än att ha en vanlig kassa,blir inte fel lika lätt nu. gottgott....

snart är det lunch, tänkte att jag skulle springa iväg till netonnet och köpa mig en nya mobil.
De skulle behövas, blir en likadan som hemma har men det får bli så ;) haha...
man får ju ett bloutoth (stavning?) till och headset så det är najs, nu kan jag vara lika tuff som fredric med den i örat, :D
Måste kila upp till jobbet och hämta min påse med kläder som mamma var där med i fredags, glömde dock den efter att jag slutat jobba så simbi råkade få med sig den hem tillsammans med annan tvätt till jobbet. så de kan gå , men nu är den på jobbet igen, efter att ewa har tagit tillbaka den :)

ska försöka gå på träningen idag med, måste verkligen det!
men har så ont i min mage nu igen, men det kan ju gå bort när man rör sig så jag ska ge det en chans.

/over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0