kinna

godkväll .

Är ganska seg idag faktiskt,
var i kinna igår , och förfesta hos tobbe. sen vid tolv stack vi ner till starz.
Var där en stund, väldigt lite folk.  Matte o Jimi kom och hämta oss vid två då jag började bli väldigt trött. Somnade hur gott som helst när jag kom hem, och vaknade ganska pigg i morse , då jossan bad mig möta henne, de gjorde jag sen mötte vi gabi.

Försökte äta lite på torgkiosken, blev en klick mos, har ganska ont i tungan haha :P men men!
Sitter nu och tittar på melodifestivalen med Jossan, gabi åkte precis, tråkmåns ;) blir väl säng dags efter filmen som börjar vid halv tio , eller så kanske de blir en promenad till dig...
saknar dig ju! wellwell...

nu kommer jossan tillbaka , den skorssten :P (stavning`?)


/ over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0