kaffe hjälper mot trötthet ...

fyfan vad trött jag var när jag vaknade idag ... trodde jag aldrig skulle orkat med att gå till skolan men se de gjorde jag,sitter nu och har engelska, fattar inte speciellt mycket, för att det går för fort fram... well well, jag får plugga hemma vilket jag kanske struntar i i alla fall i helgen, ska plugga körkort har ju snart uppskrivningen.
Igår satt jag uppe och Fredric en stund, trevligt :)
Tittade lite på hockey också , sen gick jag till Cissi & Patrik, och följde med malle, gabi, andy och Mimis till King :P
där spelade vi wii och hade trevligt, gick hem vid kvart i ett och somna två, inte konstigt att jag är trött.

är otroligt skoltrött nu med, jobbar hellre och ser att pengarna rullar in på kontot,
Ewa sa igår, " fan sara ibland önskar jag att du hoppade av skolan och började här"
jaa Ewa det är nästan så att jag gör det, men hade det inte varit så svårt i dagens läge att få jobb så hade jag gjort det ... för det finns ju knappt inga jobb längre, hur ska det sluta egentligen ? utan jobb kan man inte försörja sig , och framför altt inte om man tänker skaffa familj också ,

Fredag idag med, så skönt. !
jobbar ju dock inga lördagar längre, så sovmorgon på lördagmorgnare är ju inte dumt , men pengarna hade ju inte suttit fel,men man måste ju också vara utvilad om man ska orka med påp jobb och skola som jag nu gör.
Efter att jag slutat jobba i kväll, vis 18:00 så ska jag träffa Gabi också , vet faktiskt inte riktigt vad som händer,
sugen på att ta någon öl i alla fall, men får se. Kan ha roligt utan och jag borde inte dricka ...
hursom helst så , kalas hos farmor på lördag! känner inte alls för det, för olika anledningar........

Nu la min lärare nmågot jäkla verb papper framför mig, betyder nog att jag ska sätta igång och plugga lite.!
ha en bra helg flickor och pojkar :)

/ over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0