jävla nationella.

sitter och gör dokument inför de nationella, det går bra men det är segt.
Är klar när som så det känns skönt :)
För en vecka sen var jag och tog hål i tungan, det känns nu i efterhand. Öm och lite svullen fortfarande , men snart ska det nog gå bort tror jag. jaja, hur som helst .

Måste sätta igång med teorin på körkortet snart med, uppskrivningen är ju snart, :) hehe nervöst.
Hört att de är ganska svårt så idag vet jag vad jag ska göra. :)
I morgon står det träning på schemat, det ska bli skönt :)

min mage kurrar, har fått tillbaka min matlust :D jag som älskar mat, !
nu ska jag fortsätta och skriva lite på dokumentet,

/ over and out.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0