31 mars

Hello.
fan vad tiden går fort, vi är redan snart inne på 1 April.
Och den 2 har jag uppkörning, för jag klarade ju uppskrivningen. UNDERBART!
så det känns hur bra som helst faktiskt ,

idag är det faktiskt lite fint väder och jag ska på Cirkus med Malle, Sanna & Kevin.
Det var inte igår man var på Cirkus precis, hehe.

Tattoo expo är i helgen, i Göteborg och jag ska dit. Jag vill och ska ska dit, får se hur bara.
Malle är ju också på, får se fixar jag bil så drar jag lätt :)
Kanske blir en och annan gaddning med, får se, vill ha ett avtryck av en hundtass någonstans, bakom örat kanske , blev lite sugen , malle gjorde en fräck sak där på tattoobåten sen har hon ju ödlan med....:D

hursomhelst, har man gjort en, så göär man en till och nu vill jag göra min tredje :D

/ over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0