starting ,

funderar på att börja skriva av mig igen :) ? 

när jag skulle gå hem i morse ville solen dräda fram, trodde jag ialla fall.
det komnågra droppar men nu börjar det spricka upp igen.
Fast iför sig, jag struntar i hur vädret blir, jag ska ju ändå jobba.

I kväll så kommer lite tjejor hit :)
ska dricka lite öl och spela spel, dock ska jag inte dricka. :D
stolt.! hehe , nä men jag kan ha roligt ändå , guys.

Skolan, jobb, körkort , också ska man hinna med vänner och familj.
Det är mycket som står på spel , men jag klarar det .
Plugget är ju det minsta problemet just nu , det som är lättast typ.
jobbet är roligt , men de tar på krafterna , och körkortet sätter press på mig,
för jag vill JÄTTE gärna ha det innan påsk , ! nu måste jag gå till jobbet ,

skriv gärna en rad .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0