klipp & nyckel

idag körde mamma in mig till svenljunga, började vid elva.
Före jag tog bussen till stan, gick jag o mamma för att hämt nyckeln till lägenheten. :) så nu är den min. vi gick sedan till lägenheten och tog lite bilder, och planerade lite smått. :) det kommer bli jättefint, om jag får som jag vill ha det. men jag kommer få stå för alla konstnader själv, och det gör jag gärna. . .

efter att lämnar in datorn i skolan, så mötte jag veronica :) vi väntade på Nina och åt sedan, sen var det dags för nina att klippa mig :) blev jättenöjd.
När jag kom hem solade jag, sen spelade jag lite gitarr och har nu lärt mig en ny komp, som jagf håller på att lära mig, ska klara det innan helgen i alla fall.

ja helgen, hur är den planerad ?
ingen aning egentligen, söndag ska jag till båstad i alla fall, kolla på den lille valpen som blir våran :) ska bli sjukt kul.

vad ska ni göra i helgen ? :)
/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0