en lugn dag.

Fick lite sovmorgon idag, :) skönt.
längtar så otroligt tills våran lille valp kommer till oss, eller rättade sagt tills vi ska hämta den :)
På söndag ska vi till båstad och titta på den och lära känna den lite, sen fredagen efter så hämtar vi hem den. mys.
En hel vecka kommer jag få tillbringa helt själv med den, i och med att mamma, pappa jobbar och sofia går i skola. Bra att jag lär känna den litesjälv med tills när jag har dne i lägenheten i sommar eller så.

jag vet inte vad det är med mig ?
jag äter hela tiden, springer på toa ochär rastlös.
tror jag dör snart, nervös och hela jag skakar.
har varit såhär nu i ca en vecka,
bryggde kaffe till mig innan, och då fick jag ju se bullar i frysen och kakor i skåpet, jo men visst. vräkde jag i mig det, helvete. fast jag var jätte mätt, haha.
Borde tänka mig för,men jag kan inte. är sugen hela tiden , blöö.
jag får ta och ge mig, sluta äta . eller i alla fall onödiga saker. men det är ju så gott.

helgen, hoppas att den blir som planerad :)
sova tält, hehe :D

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0