sommar & sol .

hur underbart är inte vädret då ?
skit skönt är det, såhär tycker jag det kan vara nu framtill september ungefär :) då mår jag bra.
Idag har hela skolan varit på kransmossen , väldigt varmt. Jag & nina låg och stekte i solen medans adam låg så fint som tjuren färdinan under den fina korkeken, haha. så kul. Efter att tittat lite på fotbollen och äter oss lite mätta på vattenmelonen som severades framåt tolv så släpade vi benen efter oss och tog bussen in till stan och sedan till knalleland, där vi satte oss på donken. gott med milkshake i värmen, mums.
vidare till skopunkten gick vi, många fina skor, men pengar är ju ett stort problem. I alla fall denna månaden , usch.
Men har inga speciellautgifter nästa månad så det är gott, skulle väl vara möbler, och lite ditaljer till lägenheten med det får komma allt eftersom. ja på tal om lägenheten, de renoverar hela toaletten , :) jag var inne idag och kikade lite, såg väldigt bra ut så det ska bli kul att få måla och greja förhoppningsvis till helgen :) toppen.

om man skulle ta och hoppa in i duschen, så gott att lägga sig nyduschad i sängen :)
har iförsig lite sovmorgon i morgon igen :) ska bli skönt. börjar klockan tio,
och då ska vi vara på almäns, fram till tolv måste vi vara där i allafall, sen får vi se vad som händer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0